Lid worden?

Lidmaatschap VV IJzendijke (relatiecode BBJB19F)

Nieuwe leden zijn van harte welkom. Geïnteresseerd om lid te worden van onze voetbalvereniging? Kom vrijblijvend een aantal keren meetrainen.

Alle nieuwe spelers/ speelsters die lid zijn van een andere vereniging en spelend lid willen worden van vv IJzendijke dienen zich te laten overschrijven.

Hoe gaat het in zijn werk? Klik hier voor meer informatie!

Of vul het aanmeldformulier in. Dit aanmeldformulier kunt u hier invullen.

Lidmaatschap opzeggen?

Doe dit dan schriftelijk bij de secretaris (of per email ([email protected]) en uiterlijk voor 1 juni: vier weken vóór het nieuwe seizoen. Wordt een lidmaatschap later opgezegd, dan loopt het door tot het eind van het eerstvolgende seizoen. De opzegging wordt door ons schriftelijk bevestigd en is alleen dán geldig!
Mocht u binnen 1 week deze bevestiging niet ontvangen hebben, laat het ons dan even weten.

Bij beëindiging van het lidmaatschap dienen de ter beschikking gestelde eigendommen van de vereniging ingeleverd te worden. Een verzoek om overschrijving naar een andere vereniging zal pas worden goedgekeurd indien alles ingeleverd is en alle financiële verplichtingen jegens de vereniging zijn voldaan.