Apollo - IJzendijke

dewi

anne ria sophie

carmen

marieke s kelly ivanka marieke u

maria yannick

Toen we aankwamen bij het sport complex werden we gegroet door een man die zei: 'jullie zijn Breskens toch' uhm pardon? Paul begon de speech met veel moed. Hij zei: '1-8 in de rust'. Dewi was keeper omdat ze geblesseerd was aan haar voet en Maria stond in de spits omdat ze geblesseerd was aan haar hand. We begonnen de wedstrijd goed. We stonden na een kwartier al met 0-2 voor. Toen bleek al dat Apollo er niks van kon. De scheidsrechter moest zelfs uitleggen dat er na een doelpunt weer verder werd gespeeld door middel van een aftrap op de middenstip. Dit scoorings tempo hebben we vol gehouden tot het einde van de wedstrijd. Er zijn een heleboel doelpunten gemaakt door een heleboel verschillende mensen. De verdediging hielt zich goed in en bleef van achter. Zodat er genoeg ruimte van voren bleef om te scoren. Sophie hielt haar snelle spits goed bij. Ivanka beukte er weer op los. Kim stond spits en deed haar werk netjes om weer wat doelpuntjes er in te prikken. Ria knalde alle ballen weg. Maria hielt rust aan de bal en in het veld. Carmen veroverde de ballen op de geschikte momenten. Kelly heeft mooie assisten gegeven. Yannick pingelde overal langs. Marieke U gaf mooie voorzetten vanaf de flanken. Anne spoorde de groep aan. En Dewi heeft van het uitzicht kunnen genieten.

Doelpuntenmakers:

Maria 3

Kelly 1

Anne 1

Marieke U 1

Marieke S 1

Yannick 2

Kim 4

Woman of the match: Kim van Poucke

Aantal toeschouwers: 10

Gele kaarten: 0

Rode kaarten: 0