IJzendijke VR1 - Zevenhoven VR1

12 maart 2011 14:30

Gabriëls, P.M.

Een scheids vol tips

De training begon vrijdag wat minder, omdat Bridget haar lingerie tot onder haar oksels kwam en haar dit wat belemmerde in de warming up. Na en leuke, intensieve training, waarbij de keep-kunsten van Lisa redelijk getest werden en we een nieuwe (vrij aparte) taktiek aanleerde om de bal binnen te knallen. De avond werd rustig afgesloten met een berg loempia’s, chips en snoep en een gemoedelijk potje hartejagen.

De volgende dag was men zéér op tijd aanwezig en was er nog even wat stress over de shirtjes, maar kon er na een lekkere warming up, deze keer met uitstekend passende lingerie, gestart worden aan de wedstrijd. Voor deze gelegenheid hadden we een officiele scheids.

De volgende opstelling mocht van start:

Lisa

Nouk Bridget Stephanie

Soof

Lora Mak Roos Mullie

Kelly Maud

Op de bank mochten Munckie, Natas en Kylie plaatsnemen.

De 1e helft verliep niet als gewenst. Er werd slap gevoetbald en de kansen werden niet mooi afgemaakt. Er is ontzettend veel op de goal geschoten, maar de keepster stond als een vorstin in de goal en wist ze allemaal te pakken. De scheids gaf zo hier en daar een tip, bleek speelsters bij de naam te kennen en had het hartstikke gezellig met zichzelf.

In de rust werden de twee flank spelers gewisseld en mocht Roos naar linkshalf, kwam Kylie op rechtshalf en Natas in de spits.

In de 1e helft was wel gebleken dat hoge ballen op de goal weinig effectief waren en was de 1e bal over de grond ook meteen raak: een prachtig afstandsschot van Maud. BAM!

Ook Natas wist op miraculeuze wijze nog een balletje binnen te tikken en later gaf Maud een prachtig voorzet op een speelster van Zevenhoven die deze kans mooi benutte in voor haar helaas de verkeerde goal. Ook Munckie mocht nog even aantreden en werd gewisseld voor Kelly, in de spits ermee! Helaas is het voor ons vrijwel onmogelijk om de nul te houden, dus viel er een paar minuten voor tijd nog een tegengoal.

De scheids had zoveel zin in een flesje jupiler dat hij het 5 min voor tijd voor gezien hield en de wedstrijd besloot met de wijze woorden: ‘dan zijn we er maar vanaf’.

Ik geef de pen aan een lelijk oranje harige