IJzendijke VR1 - Zwervers, cvv VR1

18 september 2010 14:30

E. Porrey

Verslag PZC

Tweede klasse. IJzendijke-Zwervers 1-0 (0-0): Maud Kuijpers werd tien minuten voor tijd met een fraaie goal matchwinnaar voor de thuisploeg. Er was sprake van een evenwichtige wedstrijd. De gehavende ploeg van Nico Aerssens trof een goede tegenstander. In de slotfase kon IJzendijke, dat de afgelopen seizoenen opstoomde richting de tweede klasse, via Kuijpers nog het verschil maken. IJzendijke behield daardoor de ongeslagen status. De ploeg heeft het maximum van negen punten uit drie duels.

Verslag Sofia Aerssens

Zaterdag stond de wedstrijd IJzendijke da1 tegen Zwervers da1 op het programma.
Na 2 wedstrijden gespeeld te hebben stonden we gedeeltelijk op de 2plek  met 6 punten.
Na de bespreking vrijdag avond konden we er zaterdag weer tegenaan.

De opstelling:

Lisa

Nathalie

Elsbeth                                     Marjolein                                   Stephanie

Lora                                 Maud                   Jantien                        Nouk

Kylie     Natasja

De eerste helft ging gelijk op. Bij IJzendijke verliep het moeizaam. Van voren liep het niet echt lekker. De ballen kwamen niet goed aan en zo hadden wij niet veel kans om te scoren.

In de rust werd ons wat goede moed ingepraat en konden we zo weer aan de 2e helft beginnen. De opstelling bleef ongewijzigd.

In het begin van de 2e helft  scoorde Natasja, maar dit doelpunt werd wegens buitenspel afgekeurd.

Na ongeveer 20 min. werd er gewisseld. Elsbeth kwam eruit en Nouk nam de rechts back positie van Elsbeth over. Sophia kwam op Nouk haar plek te staan.

Na 5 min. werd er weer gewisseld. Nouk kwam eruit en Jantien nam de rechtsback positie van Nouk over. Debbie kwam op Jantien haar plek als verdedigende middenvelder. De zwervers kregen nog wat kansen, maar de verdediging was te sterk voor de zwervers.

10 min. voor tijd kreeg Maud de bal en schoot hem met links mooi binnen, op de tennis konden ze het geschreeuw van blijdschap zelfs horen.

De wedstrijd ging gelijk op, maar wij maakten het net voor tijd af.

Eindstand 1-0.

We staan nu 1e in de competitie ongeslagen met 9 punten. Op naar de volgende overwinning!